نمایه کلیدواژه ها

آ

  • آرمیدگی عضلانی اثر بخشی ترکیب مداخله‌های رفتاری و بازسازی شناختی بر اضطراب امتحان دانش‌آ‌موزان [دوره 14، شماره 56، 1398، صفحه 114-130]
  • آزارگری سایبری نقش میانجی تکانش‌گری در رابطه صفات سه‌گانه تاریک شخصیت با آزارگری سایبری: مطالعه‌ای میان دانشجویان [دوره 14، شماره 54، 1398، صفحه 1-21]
  • آموزش اثربخشی آموزش مشغولیت تحصیلی بر تنیدگی تحصیلی دانش‌آموزان [دوره 14، شماره 56، 1398، صفحه 151-167]
  • آموزش ارتقا سلامت اثربخشی آموزش ارتقا سلامت بر اساس الگوی پندر بر مسئولیت پذیری سلامتی و مدیریت استرس در زنان یائسه [دوره 14، شماره 56، 1398، صفحه 77-94]
  • آموزش فلسفه به کودکان اثربخشی روش اجتماع پژوهشی در برنامه آموزش فلسفه به کودکان بر خودکارآمدی اجتماعی دانش‌آموزان [دوره 14، شماره 53، 1398، صفحه 67-87]
  • آموزش مدیریت استرس به‌شیوه شناختی-رفتاری مقایسه اثربخشی آموزش مدیریت استرس به شیوه شناختی-رفتاری و درمان مبتنی بر پذیرش و تعهد بر تحمل پریشانی و ادراک درد در بیماران مبتلا به مولتیپل اسکلروزیس: پیگیری 2 ماهه [دوره 14، شماره 56، 1398، صفحه 191-212]
  • آموزش مدیریت والدین مقایسة اثربخشی آموزش مدیریت والدین و آموزش فرزندپروی مبتنی بر پذیرش و تعهد بر خودکارآمدی والدینی مادران کودکان دارای مشکلات رفتاری برونی‌سازی‌شده [دوره 14، شماره 53، 1398، صفحه 181-205]

ا

  • اتیسم بررسی نقصان حافظه صفات ارجاعی به‌خود در کودکان مبتلا به اتیسم در مقایسه با کودکان سالم [دوره 14، شماره 53، 1398، صفحه 305-316]
  • اجتماع پژوهشی اثربخشی روش اجتماع پژوهشی در برنامه آموزش فلسفه به کودکان بر خودکارآمدی اجتماعی دانش‌آموزان [دوره 14، شماره 53، 1398، صفحه 67-87]
  • اختلال ارگاسم زنان؛ دانش جنسی؛ صمیمت جنسی؛ اختلال عملکرد جنسی اثربخشی درمان شناختی- رفتاری در بهبود نشانه‌های اختلال ارگاسم زنان و افزایش دانش و صمیمیت جنسی در زنان مبتلا به اختلال جنسی [دوره 14، شماره 54، 1398، صفحه 253-272]
  • اختلال دوقطبی نوع یک مقایسه کارکردهای توجهی و حل مسأله در افراد مبتلا به اختلال دوقطبی نوع یک و اختلال شخصیت مرزی [دوره 14، شماره 56، 1398، صفحه 233-243]
  • اختلال شخصیت مرزی اثربخشی درمان شناختی- تحلیلی بر بهبود روابط موضوعی و مکانیسم‌های دفاعی افراد مبتلا به اختلال شخصیت مرزی [دوره 14، شماره 53، 1398، صفحه 207-228]
  • اختلال شخصیت مرزی مقایسه کارکردهای توجهی و حل مسأله در افراد مبتلا به اختلال دوقطبی نوع یک و اختلال شخصیت مرزی [دوره 14، شماره 56، 1398، صفحه 233-243]
  • اختلال نقص توجه/بیش فعالی اثربخشی توانبخشی شناختی بر حافظه کاری و سرعت پردازش کودکان اختلال نقص توجه/ بیش فعالی [دوره 14، شماره 56، 1398، صفحه 213-232]
  • اخلاق آموزشی پیش‌بینی خود مدیریتی براساس عدالت آموزشی و فرسودگی تحصیلی با نقش واسطه اخلاق تحصیلی [دوره 14، شماره 54، 1398، صفحه 273-292]
  • ادراک از محیط خانواده روابط ادراک از محیط کلاس درس، ادراک از محیط خانواده و عملکرد تحصیلی از طریق اشتیاق تحصیلی در دانش‌آموزان ششم ابتدایی: الگوی ساختاری [دوره 14، شماره 54، 1398، صفحه 93-120]
  • ادراک از محیط کلاس روابط ادراک از محیط کلاس درس، ادراک از محیط خانواده و عملکرد تحصیلی از طریق اشتیاق تحصیلی در دانش‌آموزان ششم ابتدایی: الگوی ساختاری [دوره 14، شماره 54، 1398، صفحه 93-120]
  • ادراک درد مقایسه اثربخشی آموزش مدیریت استرس به شیوه شناختی-رفتاری و درمان مبتنی بر پذیرش و تعهد بر تحمل پریشانی و ادراک درد در بیماران مبتلا به مولتیپل اسکلروزیس: پیگیری 2 ماهه [دوره 14، شماره 56، 1398، صفحه 191-212]
  • استرس ادراک‌شده اثربخشی مداخله مبتنی بر روانشناسی مثبت‌نگر بر سرسختی‌روانشناختی و استرس ادراک‌شده زنان دارای همسر معتاد [دوره 14، شماره 54، 1398، صفحه 231-251]
  • اسکیزوفرنیا مقایسه توانایی قضاوت‌ اجتماعی در بیماران اسکیزوفرنیک دارای علایم منفی و مثبت و افراد سالم [دوره 14، شماره 54، 1398، صفحه 57-74]
  • اشتیاق تحصیلی روابط ادراک از محیط کلاس درس، ادراک از محیط خانواده و عملکرد تحصیلی از طریق اشتیاق تحصیلی در دانش‌آموزان ششم ابتدایی: الگوی ساختاری [دوره 14، شماره 54، 1398، صفحه 93-120]
  • اضطراب بررسی تطبیقی مؤلفه‌های طرح‌واره‌های ناسازگار اولیه در افراد حائز نشانه‌های غیربالینی اضطراب، افسردگی و افراد سالم [دوره 14، شماره 54، 1398، صفحه 41-55]
  • اضطراب اجتماعی رابطه سوء تعبیر نشانه‌های بدنی با اضطراب اجتماعی: نقش میانجی تئوری ذهن ناایمن [دوره 14، شماره 56، 1398، صفحه 320-342]
  • اضطراب امتحان اثر بخشی ترکیب مداخله‌های رفتاری و بازسازی شناختی بر اضطراب امتحان دانش‌آ‌موزان [دوره 14، شماره 56، 1398، صفحه 114-130]
  • افسردگی اثربخشی نوروفیدبک برکاهش افسردگی در بیماران مبتلا به صرع لوب تمپورال چپ و مقاوم به درمان شهر اصفهان [دوره 14، شماره 53، 1398، صفحه 1-17]
  • افسردگی سنجش باورهای ضمنی افسردگی با روش ارزیابی ارتباطی ضمنی (IRAP): مطالعه‌ای بر اساس مدل بسط و انسجام ارتباطی (REC) [دوره 14، شماره 53، 1398، صفحه 19-43]
  • افسردگی اثربخشی درمان مبتنی‌بر پذیرش و تعهد در تغییر سطح باورهای فراشناختی و رضایتمندی زناشویی در زوجین مبتلا به‌افسردگی [دوره 14، شماره 53، 1398، صفحه 229-252]
  • افسردگی بررسی تطبیقی مؤلفه‌های طرح‌واره‌های ناسازگار اولیه در افراد حائز نشانه‌های غیربالینی اضطراب، افسردگی و افراد سالم [دوره 14، شماره 54، 1398، صفحه 41-55]
  • الگوی پندر اثربخشی آموزش ارتقا سلامت بر اساس الگوی پندر بر مسئولیت پذیری سلامتی و مدیریت استرس در زنان یائسه [دوره 14، شماره 56، 1398، صفحه 77-94]
  • الگوی مناسب طراحی الگوی مناسب پرسش و پاسخ در درس علوم تجربی و بررسی اثربخشی آن بر درک مفاهیم و تفکر انتقادی دانش‌آموزان [دوره 14، شماره 53، 1398، صفحه 275-306]
  • الگوهای استفاده از اینترنت مدل علی رضایت از زندگی دانش‌آموزان بر اساس الگوهای استفاده از اینترنت با واسطه‌‌گری تعارض والد-فرزند [دوره 14، شماره 54، 1398، صفحه 121-150]
  • ام‌اس مقایسه اثربخشی آموزش مدیریت استرس به شیوه شناختی-رفتاری و درمان مبتنی بر پذیرش و تعهد بر تحمل پریشانی و ادراک درد در بیماران مبتلا به مولتیپل اسکلروزیس: پیگیری 2 ماهه [دوره 14، شماره 56، 1398، صفحه 191-212]
  • انعطاف‌پذیری روان‌شناختی مقایسة سواد سلامت، انعطاف‌پذیری روان‌شناختی و شخصیت جامعه‌پسند در دانشجویان دختر ورزشکار و غیر‌‌ورزشکار [دوره 14، شماره 53، 1398، صفحه 45-66]
  • انعطاف‌پذیری شناختی بررسی اثربخشی رفتاردرمانی دیالکتیکی بر انعطاف‌پذیری‌شناختی، حس پیوستگی و تعاملات زناشویی در زوجین متقاضی طلاق [دوره 14، شماره 53، 1398، صفحه 89-106]
  • انگیزش پیشرفت تدوین مدل درگیری تحصیلی بر اساس خوش‌بینی تحصیلی و انگیزش پیشرفت با میانجی‌گری بهزیستی مدرسه و سرزندگی تحصیلی . [دوره 14، شماره 56، 1398، صفحه 1-23]

ب

  • بازسازی‌ شناختی اثر بخشی ترکیب مداخله‌های رفتاری و بازسازی شناختی بر اضطراب امتحان دانش‌آ‌موزان [دوره 14، شماره 56، 1398، صفحه 114-130]
  • باورهای فراشناختی اثربخشی درمان مبتنی‌بر پذیرش و تعهد در تغییر سطح باورهای فراشناختی و رضایتمندی زناشویی در زوجین مبتلا به‌افسردگی [دوره 14، شماره 53، 1398، صفحه 229-252]
  • بررسی کیفی مطالعه کیفی علل طلاق توافقی به روش تحلیل مضمون؛ یک مطالعه پدیدار شناختی [دوره 14، شماره 56، 1398، صفحه 47-76]
  • بسته مثبت‌نگر کومر اعتبارسنجی و بومی‌سازی بسته مثبت‌نگر کومر و بررسی اثربخشی آن بر علائم سندرم پیش از قاعدگی [دوره 14، شماره 54، 1398، صفحه 75-91]
  • بهزیستی مدرسه تدوین مدل علی تبیین بهزیستی مدرسه بر اساس جهت‌گیری اهداف پیشرفت و نیازهای اساسی روان‌شناختی با نقش واسطه‌ای خلاقیت هیجانی و خودکارآمدی [دوره 14، شماره 54، 1398، صفحه 199-230]
  • بهزیستی مدرسه تدوین مدل درگیری تحصیلی بر اساس خوش‌بینی تحصیلی و انگیزش پیشرفت با میانجی‌گری بهزیستی مدرسه و سرزندگی تحصیلی . [دوره 14، شماره 56، 1398، صفحه 1-23]

پ

  • پایایی درونی تحلیل عاملی تأییدی و پایایی نسخه فارسی مقیاس منبع کنترل ورزشی کودکان [دوره 14، شماره 53، 1398، صفحه 253-274]
  • پایایی زمانی تحلیل عاملی تأییدی و پایایی نسخه فارسی مقیاس منبع کنترل ورزشی کودکان [دوره 14، شماره 53، 1398، صفحه 253-274]
  • پذیرش و ‌تعهد مقایسة اثربخشی آموزش مدیریت والدین و آموزش فرزندپروی مبتنی بر پذیرش و تعهد بر خودکارآمدی والدینی مادران کودکان دارای مشکلات رفتاری برونی‌سازی‌شده [دوره 14، شماره 53، 1398، صفحه 181-205]
  • پرسش و پاسخ طراحی الگوی مناسب پرسش و پاسخ در درس علوم تجربی و بررسی اثربخشی آن بر درک مفاهیم و تفکر انتقادی دانش‌آموزان [دوره 14، شماره 53، 1398، صفحه 275-306]

ت

  • تاب‌آوری رابطه بین راهبردهای مقابله مذهبی و تاب‌آوری با رضایت زناشویی [دوره 14، شماره 53، 1398، صفحه 317-331]
  • تحلیل استنادی؛ تحلیل محتوایی؛ مجله پژوهش‌های نوین روانشناختی تحلیل استنادی و محتوایی مجله پژوهش‏های نوین روانشناختی از آغاز انتشار (1385) تا سال 1394 [دوره 14، شماره 53، 1398، صفحه 107-129]
  • تحلیل شبکه‌های اجتماعی ترسیم نقشة علمی مقالات نمایه‌شدة حوزة کودکان استثنایی در پایگاه Web of Science: پژوهش میان رشته‌ای تخصصی [دوره 14، شماره 56، 1398، صفحه 293-319]
  • تحمل پریشانی مقایسه اثربخشی آموزش مدیریت استرس به شیوه شناختی-رفتاری و درمان مبتنی بر پذیرش و تعهد بر تحمل پریشانی و ادراک درد در بیماران مبتلا به مولتیپل اسکلروزیس: پیگیری 2 ماهه [دوره 14، شماره 56، 1398، صفحه 191-212]
  • تعارض والد- فرزند و رضایت از زندگی مدل علی رضایت از زندگی دانش‌آموزان بر اساس الگوهای استفاده از اینترنت با واسطه‌‌گری تعارض والد-فرزند [دوره 14، شماره 54، 1398، صفحه 121-150]
  • تعاملات زناشویی و زوجین متقاضی طلاق بررسی اثربخشی رفتاردرمانی دیالکتیکی بر انعطاف‌پذیری‌شناختی، حس پیوستگی و تعاملات زناشویی در زوجین متقاضی طلاق [دوره 14، شماره 53، 1398، صفحه 89-106]
  • تعلل‌ورزی تحصیلی اثربخشی آموزش راهبردهای خودگردان فراشناختی بر مؤلفه‌های تعلل‌ورزی تحصیلی و هیجانات منفی تحصیلی [دوره 14، شماره 53، 1398، صفحه 131-153]
  • تفکر انتقادی طراحی الگوی مناسب پرسش و پاسخ در درس علوم تجربی و بررسی اثربخشی آن بر درک مفاهیم و تفکر انتقادی دانش‌آموزان [دوره 14، شماره 53، 1398، صفحه 275-306]
  • تکانش‌گری نقش میانجی تکانش‌گری در رابطه صفات سه‌گانه تاریک شخصیت با آزارگری سایبری: مطالعه‌ای میان دانشجویان [دوره 14، شماره 54، 1398، صفحه 1-21]
  • تکانش‌گری مقایسه اثربخشی آموزش فنون رفتار درمانی دیالکتیکی و درمان مبتنی بر کیفیت زندگی بر تکانش‌گری دانشجویان دختر دارای اعتیاد به گوشی‌های هوشمند [دوره 14، شماره 54، 1398، صفحه 151-174]
  • تنیدگی تحصیلی اثربخشی آموزش مشغولیت تحصیلی بر تنیدگی تحصیلی دانش‌آموزان [دوره 14، شماره 56، 1398، صفحه 151-167]
  • تنظیم هیجان ارزیابی مدل ارتباطی ذهن‌آگاهی با شادکامی به واسطه نقش خوددلسوزی، عزت نفس و تنظیم هیجان در دانشجویان [دوره 14، شماره 56، 1398، صفحه 271-292]
  • تنظیم هیجانی نقش واسطه‌ای خوددلسوزی در رابطه با تنظیم هیجانی و سازگاری روانی- اجتماعی با خودکارآمدی تحصیلی در دانش‌آموزان دارای اختلالات یادگیری [دوره 14، شماره 56، 1398، صفحه 168-190]
  • توانبخشی شناختی اثربخشی توانبخشی شناختی بر حافظه کاری و سرعت پردازش کودکان اختلال نقص توجه/ بیش فعالی [دوره 14، شماره 56، 1398، صفحه 213-232]
  • توجه به حل مسأله مقایسه کارکردهای توجهی و حل مسأله در افراد مبتلا به اختلال دوقطبی نوع یک و اختلال شخصیت مرزی [دوره 14، شماره 56، 1398، صفحه 233-243]
  • تئوری ذهن بررسی نقصان حافظه صفات ارجاعی به‌خود در کودکان مبتلا به اتیسم در مقایسه با کودکان سالم [دوره 14، شماره 53، 1398، صفحه 305-316]
  • تئوری ذهن رابطه سوء تعبیر نشانه‌های بدنی با اضطراب اجتماعی: نقش میانجی تئوری ذهن ناایمن [دوره 14، شماره 56، 1398، صفحه 320-342]

ج

  • جهت‌گیری اهداف پیشرفت تدوین مدل علی تبیین بهزیستی مدرسه بر اساس جهت‌گیری اهداف پیشرفت و نیازهای اساسی روان‌شناختی با نقش واسطه‌ای خلاقیت هیجانی و خودکارآمدی [دوره 14، شماره 54، 1398، صفحه 199-230]

ح

  • حیا بررسی تفاوت‌ها و شباهت‌های حیا و اضطراب اجتماعی (کمرویی) [دوره 14، شماره 53، 1398، صفحه 155-180]
  • حافظه ‌صفات ارجاعی به خود بررسی نقصان حافظه صفات ارجاعی به‌خود در کودکان مبتلا به اتیسم در مقایسه با کودکان سالم [دوره 14، شماره 53، 1398، صفحه 305-316]
  • حافظه کاری اثربخشی توانبخشی شناختی بر حافظه کاری و سرعت پردازش کودکان اختلال نقص توجه/ بیش فعالی [دوره 14، شماره 56، 1398، صفحه 213-232]
  • حس پیوستگی بررسی اثربخشی رفتاردرمانی دیالکتیکی بر انعطاف‌پذیری‌شناختی، حس پیوستگی و تعاملات زناشویی در زوجین متقاضی طلاق [دوره 14، شماره 53، 1398، صفحه 89-106]
  • حل مسئله ریاضی؛ به‌روزرسانی اطلاعات مقایسه‌ بیماران دختر مبتلا به سندرم ایکس شکننده و دختران عادی در حل مسائل ریاضی نیازمند به‌روزرسانی اطلاعات و بدون نیاز به به‌روزرسانی اطلاعات [دوره 14، شماره 56، 1398، صفحه 95-113]

خ

  • خلاقیت رابطه‌ خلاقیت با نشاط معنوی، میزان محبوبیت والدین، سبک‌های فرزندپروری و ویژگی‌های شناختی در دانش‌آموزان تیزهوش [دوره 14، شماره 56، 1398، صفحه 244-270]
  • خلاقیت هیجانی تدوین مدل علی تبیین بهزیستی مدرسه بر اساس جهت‌گیری اهداف پیشرفت و نیازهای اساسی روان‌شناختی با نقش واسطه‌ای خلاقیت هیجانی و خودکارآمدی [دوره 14، شماره 54، 1398، صفحه 199-230]
  • خودپذیری مشروط اثربخشی رویکرد شناختی رفتاری گروهی بر انواع خودپذیری زنان 25 تا 40 سال شهر تبریز [دوره 14، شماره 54، 1398، صفحه 23-40]
  • خودپذیری نامشروط اثربخشی رویکرد شناختی رفتاری گروهی بر انواع خودپذیری زنان 25 تا 40 سال شهر تبریز [دوره 14، شماره 54، 1398، صفحه 23-40]
  • خوددلسوزی نقش واسطه‌ای خوددلسوزی در رابطه با تنظیم هیجانی و سازگاری روانی- اجتماعی با خودکارآمدی تحصیلی در دانش‌آموزان دارای اختلالات یادگیری [دوره 14، شماره 56، 1398، صفحه 168-190]
  • خوددلسوزی ارزیابی مدل ارتباطی ذهن‌آگاهی با شادکامی به واسطه نقش خوددلسوزی، عزت نفس و تنظیم هیجان در دانشجویان [دوره 14، شماره 56، 1398، صفحه 271-292]
  • خودکارآمدی تدوین مدل علی تبیین بهزیستی مدرسه بر اساس جهت‌گیری اهداف پیشرفت و نیازهای اساسی روان‌شناختی با نقش واسطه‌ای خلاقیت هیجانی و خودکارآمدی [دوره 14، شماره 54، 1398، صفحه 199-230]
  • خودکارآمدی اجتماعی اثربخشی روش اجتماع پژوهشی در برنامه آموزش فلسفه به کودکان بر خودکارآمدی اجتماعی دانش‌آموزان [دوره 14، شماره 53، 1398، صفحه 67-87]
  • خودکارآمدی تحصیلی نقش واسطه‌ای خوددلسوزی در رابطه با تنظیم هیجانی و سازگاری روانی- اجتماعی با خودکارآمدی تحصیلی در دانش‌آموزان دارای اختلالات یادگیری [دوره 14، شماره 56، 1398، صفحه 168-190]
  • خودکارآمدی والدینی مقایسة اثربخشی آموزش مدیریت والدین و آموزش فرزندپروی مبتنی بر پذیرش و تعهد بر خودکارآمدی والدینی مادران کودکان دارای مشکلات رفتاری برونی‌سازی‌شده [دوره 14، شماره 53، 1398، صفحه 181-205]
  • خودمدیریتی پیش‌بینی خود مدیریتی براساس عدالت آموزشی و فرسودگی تحصیلی با نقش واسطه اخلاق تحصیلی [دوره 14، شماره 54، 1398، صفحه 273-292]
  • خوش‌بینی تحصیلی تدوین مدل درگیری تحصیلی بر اساس خوش‌بینی تحصیلی و انگیزش پیشرفت با میانجی‌گری بهزیستی مدرسه و سرزندگی تحصیلی . [دوره 14، شماره 56، 1398، صفحه 1-23]

د

  • دانش‌آموزان ورزشکار تحلیل عاملی تأییدی و پایایی نسخه فارسی مقیاس منبع کنترل ورزشی کودکان [دوره 14، شماره 53، 1398، صفحه 253-274]
  • دانشجویان دارای سندرم پیش از قاعدگی اعتبارسنجی و بومی‌سازی بسته مثبت‌نگر کومر و بررسی اثربخشی آن بر علائم سندرم پیش از قاعدگی [دوره 14، شماره 54، 1398، صفحه 75-91]
  • دختران مقایسة سواد سلامت، انعطاف‌پذیری روان‌شناختی و شخصیت جامعه‌پسند در دانشجویان دختر ورزشکار و غیر‌‌ورزشکار [دوره 14، شماره 53، 1398، صفحه 45-66]
  • درک مفاهیم طراحی الگوی مناسب پرسش و پاسخ در درس علوم تجربی و بررسی اثربخشی آن بر درک مفاهیم و تفکر انتقادی دانش‌آموزان [دوره 14، شماره 53، 1398، صفحه 275-306]
  • درگیری تحصیلی تدوین مدل درگیری تحصیلی بر اساس خوش‌بینی تحصیلی و انگیزش پیشرفت با میانجی‌گری بهزیستی مدرسه و سرزندگی تحصیلی . [دوره 14، شماره 56، 1398، صفحه 1-23]
  • درمان شناختی- تحلیلی اثربخشی درمان شناختی- تحلیلی بر بهبود روابط موضوعی و مکانیسم‌های دفاعی افراد مبتلا به اختلال شخصیت مرزی [دوره 14، شماره 53، 1398، صفحه 207-228]
  • درمان شناختی رفتاری اثربخشی رویکرد شناختی رفتاری گروهی بر انواع خودپذیری زنان 25 تا 40 سال شهر تبریز [دوره 14، شماره 54، 1398، صفحه 23-40]
  • درمان شناختی-رفتاری اثربخشی درمان شناختی- رفتاری در بهبود نشانه‌های اختلال ارگاسم زنان و افزایش دانش و صمیمیت جنسی در زنان مبتلا به اختلال جنسی [دوره 14، شماره 54، 1398، صفحه 253-272]
  • درمان مبتنی بر پذیرش و تعهد مقایسه اثربخشی آموزش مدیریت استرس به شیوه شناختی-رفتاری و درمان مبتنی بر پذیرش و تعهد بر تحمل پریشانی و ادراک درد در بیماران مبتلا به مولتیپل اسکلروزیس: پیگیری 2 ماهه [دوره 14، شماره 56، 1398، صفحه 191-212]
  • درمان مبتنی بر کیفیت زندگی مقایسه اثربخشی آموزش فنون رفتار درمانی دیالکتیکی و درمان مبتنی بر کیفیت زندگی بر تکانش‌گری دانشجویان دختر دارای اعتیاد به گوشی‌های هوشمند [دوره 14، شماره 54، 1398، صفحه 151-174]
  • درمان هیپوونتلاسیون؛ علائم پانیک اثربخشی درمان هیپوونتلاسیون بر علائم پانیک و نگرانی زنان مبتلا به اختلال پانیک [دوره 14، شماره 56، 1398، صفحه 131-150]

ذ

  • ذهن‌آگاهی ارزیابی مدل ارتباطی ذهن‌آگاهی با شادکامی به واسطه نقش خوددلسوزی، عزت نفس و تنظیم هیجان در دانشجویان [دوره 14، شماره 56، 1398، صفحه 271-292]

ر

  • راهبردهای مقابله مذهبی رابطه بین راهبردهای مقابله مذهبی و تاب‌آوری با رضایت زناشویی [دوره 14، شماره 53، 1398، صفحه 317-331]
  • رضایت زناشویی رابطه بین راهبردهای مقابله مذهبی و تاب‌آوری با رضایت زناشویی [دوره 14، شماره 53، 1398، صفحه 317-331]
  • رضایتمندی زناشویی اثربخشی درمان مبتنی‌بر پذیرش و تعهد در تغییر سطح باورهای فراشناختی و رضایتمندی زناشویی در زوجین مبتلا به‌افسردگی [دوره 14، شماره 53، 1398، صفحه 229-252]
  • رفتاردرمانی دیالکتیکی بررسی اثربخشی رفتاردرمانی دیالکتیکی بر انعطاف‌پذیری‌شناختی، حس پیوستگی و تعاملات زناشویی در زوجین متقاضی طلاق [دوره 14، شماره 53، 1398، صفحه 89-106]
  • رفتار درمانی دیالکتیکی مقایسه اثربخشی آموزش فنون رفتار درمانی دیالکتیکی و درمان مبتنی بر کیفیت زندگی بر تکانش‌گری دانشجویان دختر دارای اعتیاد به گوشی‌های هوشمند [دوره 14، شماره 54، 1398، صفحه 151-174]
  • روابط موضوعی اثربخشی درمان شناختی- تحلیلی بر بهبود روابط موضوعی و مکانیسم‌های دفاعی افراد مبتلا به اختلال شخصیت مرزی [دوره 14، شماره 53، 1398، صفحه 207-228]
  • روایی سازه تحلیل عاملی تأییدی و پایایی نسخه فارسی مقیاس منبع کنترل ورزشی کودکان [دوره 14، شماره 53، 1398، صفحه 253-274]
  • روانشناسی تحلیل استنادی و محتوایی مجله پژوهش‏های نوین روانشناختی از آغاز انتشار (1385) تا سال 1394 [دوره 14، شماره 53، 1398، صفحه 107-129]
  • روانشناسی مثبت‌نگر اثربخشی مداخله مبتنی بر روانشناسی مثبت‌نگر بر سرسختی‌روانشناختی و استرس ادراک‌شده زنان دارای همسر معتاد [دوره 14، شماره 54، 1398، صفحه 231-251]
  • رویکرد پذیرش و تعهد؛ انعطاف‌پذیری روانشناختی اثربخشی مشاوره گروهی رویکرد مبتنی برپذیرش و تعهد بر انعطاف‌پذیری روانشناختی و معناداری زندگی زنان نابارور [دوره 14، شماره 54، 1398، صفحه 175-197]
  • رویکرد تلفیقی هم‌سنجی اثربخشی رویکردهای تلفیقی هیجان‌مدار-گاتمن و راهبردی-راه‌حل‌محور بر بازیابی صمیمیت زناشویی در زوجین متقاضی طلاق [دوره 14، شماره 54، 1398، صفحه 293-327]
  • رویکرد راهبردی؛ راه‌حل‌محور هم‌سنجی اثربخشی رویکردهای تلفیقی هیجان‌مدار-گاتمن و راهبردی-راه‌حل‌محور بر بازیابی صمیمیت زناشویی در زوجین متقاضی طلاق [دوره 14، شماره 54، 1398، صفحه 293-327]
  • رویکرد هیجان‌مدار؛ گاتمن هم‌سنجی اثربخشی رویکردهای تلفیقی هیجان‌مدار-گاتمن و راهبردی-راه‌حل‌محور بر بازیابی صمیمیت زناشویی در زوجین متقاضی طلاق [دوره 14، شماره 54، 1398، صفحه 293-327]

ز

  • زنان یائسه اثربخشی آموزش ارتقا سلامت بر اساس الگوی پندر بر مسئولیت پذیری سلامتی و مدیریت استرس در زنان یائسه [دوره 14، شماره 56، 1398، صفحه 77-94]

س

  • سازگاری روانی- اجتماعی نقش واسطه‌ای خوددلسوزی در رابطه با تنظیم هیجانی و سازگاری روانی- اجتماعی با خودکارآمدی تحصیلی در دانش‌آموزان دارای اختلالات یادگیری [دوره 14، شماره 56، 1398، صفحه 168-190]
  • سبکهای فرزندپروری رابطه‌ خلاقیت با نشاط معنوی، میزان محبوبیت والدین، سبک‌های فرزندپروری و ویژگی‌های شناختی در دانش‌آموزان تیزهوش [دوره 14، شماره 56، 1398، صفحه 244-270]
  • سرزندگی تحصیلی تدوین مدل درگیری تحصیلی بر اساس خوش‌بینی تحصیلی و انگیزش پیشرفت با میانجی‌گری بهزیستی مدرسه و سرزندگی تحصیلی . [دوره 14، شماره 56، 1398، صفحه 1-23]
  • سرسختی‌روانشناختی اثربخشی مداخله مبتنی بر روانشناسی مثبت‌نگر بر سرسختی‌روانشناختی و استرس ادراک‌شده زنان دارای همسر معتاد [دوره 14، شماره 54، 1398، صفحه 231-251]
  • سرعت پردازش اثربخشی توانبخشی شناختی بر حافظه کاری و سرعت پردازش کودکان اختلال نقص توجه/ بیش فعالی [دوره 14، شماره 56، 1398، صفحه 213-232]
  • سندرم ایکس شکننده مقایسه‌ بیماران دختر مبتلا به سندرم ایکس شکننده و دختران عادی در حل مسائل ریاضی نیازمند به‌روزرسانی اطلاعات و بدون نیاز به به‌روزرسانی اطلاعات [دوره 14، شماره 56، 1398، صفحه 95-113]
  • سندرم پیش از قاعدگی اعتبارسنجی و بومی‌سازی بسته مثبت‌نگر کومر و بررسی اثربخشی آن بر علائم سندرم پیش از قاعدگی [دوره 14، شماره 54، 1398، صفحه 75-91]
  • سوء تعبیر نشانه‌های بدنی رابطه سوء تعبیر نشانه‌های بدنی با اضطراب اجتماعی: نقش میانجی تئوری ذهن ناایمن [دوره 14، شماره 56، 1398، صفحه 320-342]
  • سواد سلامت مقایسة سواد سلامت، انعطاف‌پذیری روان‌شناختی و شخصیت جامعه‌پسند در دانشجویان دختر ورزشکار و غیر‌‌ورزشکار [دوره 14، شماره 53، 1398، صفحه 45-66]

ش

  • شادکامی ارزیابی مدل ارتباطی ذهن‌آگاهی با شادکامی به واسطه نقش خوددلسوزی، عزت نفس و تنظیم هیجان در دانشجویان [دوره 14، شماره 56، 1398، صفحه 271-292]
  • شبکه عصبی مصنوعی شناسایی عوامل مؤثر بر طلاق و ارائه مدلی برای پیش‌بینی طلاق با استفاده از تحلیل شبکه عصبی [دوره 14، شماره 56، 1398، صفحه 24-46]
  • شخصیت‌ جامعه‌پسند مقایسة سواد سلامت، انعطاف‌پذیری روان‌شناختی و شخصیت جامعه‌پسند در دانشجویان دختر ورزشکار و غیر‌‌ورزشکار [دوره 14، شماره 53، 1398، صفحه 45-66]
  • شناخت اجتماعی مقایسه توانایی قضاوت‌ اجتماعی در بیماران اسکیزوفرنیک دارای علایم منفی و مثبت و افراد سالم [دوره 14، شماره 54، 1398، صفحه 57-74]

ص

  • صرع لوب تمپورال چپ مقاوم به درمان اثربخشی نوروفیدبک برکاهش افسردگی در بیماران مبتلا به صرع لوب تمپورال چپ و مقاوم به درمان شهر اصفهان [دوره 14، شماره 53، 1398، صفحه 1-17]
  • صفات تاریک شخصیت نقش میانجی تکانش‌گری در رابطه صفات سه‌گانه تاریک شخصیت با آزارگری سایبری: مطالعه‌ای میان دانشجویان [دوره 14، شماره 54، 1398، صفحه 1-21]
  • صمیمیت زناشویی؛ طلاق هم‌سنجی اثربخشی رویکردهای تلفیقی هیجان‌مدار-گاتمن و راهبردی-راه‌حل‌محور بر بازیابی صمیمیت زناشویی در زوجین متقاضی طلاق [دوره 14، شماره 54، 1398، صفحه 293-327]

ط

  • طرحواره‌های ناسازگار اولیه بررسی تطبیقی مؤلفه‌های طرح‌واره‌های ناسازگار اولیه در افراد حائز نشانه‌های غیربالینی اضطراب، افسردگی و افراد سالم [دوره 14، شماره 54، 1398، صفحه 41-55]
  • طلاق شناسایی عوامل مؤثر بر طلاق و ارائه مدلی برای پیش‌بینی طلاق با استفاده از تحلیل شبکه عصبی [دوره 14، شماره 56، 1398، صفحه 24-46]
  • طلاق مطالعه کیفی علل طلاق توافقی به روش تحلیل مضمون؛ یک مطالعه پدیدار شناختی [دوره 14، شماره 56، 1398، صفحه 47-76]
  • طلاق توافقی مطالعه کیفی علل طلاق توافقی به روش تحلیل مضمون؛ یک مطالعه پدیدار شناختی [دوره 14، شماره 56، 1398، صفحه 47-76]

ع

  • عدالت آموزشی پیش‌بینی خود مدیریتی براساس عدالت آموزشی و فرسودگی تحصیلی با نقش واسطه اخلاق تحصیلی [دوره 14، شماره 54، 1398، صفحه 273-292]
  • عزت‌نفس ارزیابی مدل ارتباطی ذهن‌آگاهی با شادکامی به واسطه نقش خوددلسوزی، عزت نفس و تنظیم هیجان در دانشجویان [دوره 14، شماره 56، 1398، صفحه 271-292]
  • علایم مثبت مقایسه توانایی قضاوت‌ اجتماعی در بیماران اسکیزوفرنیک دارای علایم منفی و مثبت و افراد سالم [دوره 14، شماره 54، 1398، صفحه 57-74]
  • علایم منفی مقایسه توانایی قضاوت‌ اجتماعی در بیماران اسکیزوفرنیک دارای علایم منفی و مثبت و افراد سالم [دوره 14، شماره 54، 1398، صفحه 57-74]
  • علم‌سنجی ترسیم نقشة علمی مقالات نمایه‌شدة حوزة کودکان استثنایی در پایگاه Web of Science: پژوهش میان رشته‌ای تخصصی [دوره 14، شماره 56، 1398، صفحه 293-319]
  • عملکرد تحصیلی روابط ادراک از محیط کلاس درس، ادراک از محیط خانواده و عملکرد تحصیلی از طریق اشتیاق تحصیلی در دانش‌آموزان ششم ابتدایی: الگوی ساختاری [دوره 14، شماره 54، 1398، صفحه 93-120]

ف

  • فراشناخت اثربخشی آموزش راهبردهای خودگردان فراشناختی بر مؤلفه‌های تعلل‌ورزی تحصیلی و هیجانات منفی تحصیلی [دوره 14، شماره 53، 1398، صفحه 131-153]
  • فرزندپروری مقایسة اثربخشی آموزش مدیریت والدین و آموزش فرزندپروی مبتنی بر پذیرش و تعهد بر خودکارآمدی والدینی مادران کودکان دارای مشکلات رفتاری برونی‌سازی‌شده [دوره 14، شماره 53، 1398، صفحه 181-205]
  • فرسودگی تحصیلی پیش‌بینی خود مدیریتی براساس عدالت آموزشی و فرسودگی تحصیلی با نقش واسطه اخلاق تحصیلی [دوره 14، شماره 54، 1398، صفحه 273-292]

ق

  • قضاوت اجتماعی مقایسه توانایی قضاوت‌ اجتماعی در بیماران اسکیزوفرنیک دارای علایم منفی و مثبت و افراد سالم [دوره 14، شماره 54، 1398، صفحه 57-74]

ک

  • کتابسنجی تحلیل استنادی و محتوایی مجله پژوهش‏های نوین روانشناختی از آغاز انتشار (1385) تا سال 1394 [دوره 14، شماره 53، 1398، صفحه 107-129]
  • کمرویی؛ اضطراب اجتماعی؛ تفاوت حیا و کمرویی بررسی تفاوت‌ها و شباهت‌های حیا و اضطراب اجتماعی (کمرویی) [دوره 14، شماره 53، 1398، صفحه 155-180]
  • کودکان استثنایی ترسیم نقشة علمی مقالات نمایه‌شدة حوزة کودکان استثنایی در پایگاه Web of Science: پژوهش میان رشته‌ای تخصصی [دوره 14، شماره 56، 1398، صفحه 293-319]

م

  • متغیرهای اجتماعی و اقتصادی شناسایی عوامل مؤثر بر طلاق و ارائه مدلی برای پیش‌بینی طلاق با استفاده از تحلیل شبکه عصبی [دوره 14، شماره 56، 1398، صفحه 24-46]
  • متغیرهای فرهنگی و دموگرافیک شناسایی عوامل مؤثر بر طلاق و ارائه مدلی برای پیش‌بینی طلاق با استفاده از تحلیل شبکه عصبی [دوره 14، شماره 56، 1398، صفحه 24-46]
  • محبوبیت والدین رابطه‌ خلاقیت با نشاط معنوی، میزان محبوبیت والدین، سبک‌های فرزندپروری و ویژگی‌های شناختی در دانش‌آموزان تیزهوش [دوره 14، شماره 56، 1398، صفحه 244-270]
  • مداخله‌های رفتاری اثر بخشی ترکیب مداخله‌های رفتاری و بازسازی شناختی بر اضطراب امتحان دانش‌آ‌موزان [دوره 14، شماره 56، 1398، صفحه 114-130]
  • مدیریت استرس اثربخشی آموزش ارتقا سلامت بر اساس الگوی پندر بر مسئولیت پذیری سلامتی و مدیریت استرس در زنان یائسه [دوره 14، شماره 56، 1398، صفحه 77-94]
  • مرور نظام‌مند ترسیم نقشة علمی مقالات نمایه‌شدة حوزة کودکان استثنایی در پایگاه Web of Science: پژوهش میان رشته‌ای تخصصی [دوره 14، شماره 56، 1398، صفحه 293-319]
  • مسئولیت‌پذیری سلامتی اثربخشی آموزش ارتقا سلامت بر اساس الگوی پندر بر مسئولیت پذیری سلامتی و مدیریت استرس در زنان یائسه [دوره 14، شماره 56، 1398، صفحه 77-94]
  • مشغولیت تحصیلی اثربخشی آموزش مشغولیت تحصیلی بر تنیدگی تحصیلی دانش‌آموزان [دوره 14، شماره 56، 1398، صفحه 151-167]
  • مشکلات رفتاری برونی‌سازی‌شده مقایسة اثربخشی آموزش مدیریت والدین و آموزش فرزندپروی مبتنی بر پذیرش و تعهد بر خودکارآمدی والدینی مادران کودکان دارای مشکلات رفتاری برونی‌سازی‌شده [دوره 14، شماره 53، 1398، صفحه 181-205]
  • مصورسازی ترسیم نقشة علمی مقالات نمایه‌شدة حوزة کودکان استثنایی در پایگاه Web of Science: پژوهش میان رشته‌ای تخصصی [دوره 14، شماره 56، 1398، صفحه 293-319]
  • معناداری زندگی؛ زنان نابارور اثربخشی مشاوره گروهی رویکرد مبتنی برپذیرش و تعهد بر انعطاف‌پذیری روانشناختی و معناداری زندگی زنان نابارور [دوره 14، شماره 54، 1398، صفحه 175-197]
  • مکانیسم‌های دفاعی اثربخشی درمان شناختی- تحلیلی بر بهبود روابط موضوعی و مکانیسم‌های دفاعی افراد مبتلا به اختلال شخصیت مرزی [دوره 14، شماره 53، 1398، صفحه 207-228]
  • منبع کنترل ورزشی تحلیل عاملی تأییدی و پایایی نسخه فارسی مقیاس منبع کنترل ورزشی کودکان [دوره 14، شماره 53، 1398، صفحه 253-274]

ن

  • نیازهای اساسی روان شناختی تدوین مدل علی تبیین بهزیستی مدرسه بر اساس جهت‌گیری اهداف پیشرفت و نیازهای اساسی روان‌شناختی با نقش واسطه‌ای خلاقیت هیجانی و خودکارآمدی [دوره 14، شماره 54، 1398، صفحه 199-230]
  • نرم‌افزار سایت‌اسپیس ترسیم نقشة علمی مقالات نمایه‌شدة حوزة کودکان استثنایی در پایگاه Web of Science: پژوهش میان رشته‌ای تخصصی [دوره 14، شماره 56، 1398، صفحه 293-319]
  • نشاط معنوی رابطه‌ خلاقیت با نشاط معنوی، میزان محبوبیت والدین، سبک‌های فرزندپروری و ویژگی‌های شناختی در دانش‌آموزان تیزهوش [دوره 14، شماره 56، 1398، صفحه 244-270]
  • نظریه چارچوب‌های ارتباطی؛ مدل بسط و انسجام ارتباطی؛ روش ارزیابی ارتباطی ضمنی سنجش باورهای ضمنی افسردگی با روش ارزیابی ارتباطی ضمنی (IRAP): مطالعه‌ای بر اساس مدل بسط و انسجام ارتباطی (REC) [دوره 14، شماره 53، 1398، صفحه 19-43]
  • نوروفیدبک اثربخشی نوروفیدبک برکاهش افسردگی در بیماران مبتلا به صرع لوب تمپورال چپ و مقاوم به درمان شهر اصفهان [دوره 14، شماره 53، 1398، صفحه 1-17]

و

  • ورزشکار مقایسة سواد سلامت، انعطاف‌پذیری روان‌شناختی و شخصیت جامعه‌پسند در دانشجویان دختر ورزشکار و غیر‌‌ورزشکار [دوره 14، شماره 53، 1398، صفحه 45-66]
  • ویژگی‌های شناختی رابطه‌ خلاقیت با نشاط معنوی، میزان محبوبیت والدین، سبک‌های فرزندپروری و ویژگی‌های شناختی در دانش‌آموزان تیزهوش [دوره 14، شماره 56، 1398، صفحه 244-270]

ه

  • هیجانات منفی تحصیلی اثربخشی آموزش راهبردهای خودگردان فراشناختی بر مؤلفه‌های تعلل‌ورزی تحصیلی و هیجانات منفی تحصیلی [دوره 14، شماره 53، 1398، صفحه 131-153]

ی

  • یادگیری خودگردان اثربخشی آموزش راهبردهای خودگردان فراشناختی بر مؤلفه‌های تعلل‌ورزی تحصیلی و هیجانات منفی تحصیلی [دوره 14، شماره 53، 1398، صفحه 131-153]